۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرزها اعزام شدند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

قدرت الله فعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس مصوباتی که کارگروه زوار اربعین داشت، مقرر شد که سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه ۵۰ دستگاه اتوبوس را به منظور جا به جایی زوار اربعین به مرزها اعزام کند که این کار در روز پنج شنبه انجام گرفت.

وی افزود: همچنین این سازمان نسبت به سرویس دهی به اتوبوس های اعزامی از سایر استان ها نظیر خرم آباد، قزوین، کرج، قم، مرکزی و ... نیز اقدام خواهد کرد.

فعلی خاطر نشان کرد: با توجه به ازدحام زوار در مرزها و به منظور تسهیل در جا به جایی آنها، سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه روز گذشته ۵۰ اتوبوس دیگر را نیز به مرزها اعزام کرد.

وی یادآور شد: تعدادی از اتوبوس ها از نقطه صفر مرزی تا شهر مهران و تعدادی دیگر از شهر مهران به سمت کرمانشاه زوار را جا به جا خواهند کرد.

رئیس سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: تمامی استان های کشور به نسبت تعداد اتوبوس هایی که در اختیار داشته اند نسبت به این امر اقدام کرده که تا کنون در مجموع ۳۵۰۰ دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شده است.

فعلی در پایان از مردم کرمانشاه خواست که با توجه به اعزام ۵۰ درصد اتوبوس های شهر کرمانشاه به مرزها و کم شدن تعداد اتوبوس ها، حوصله بیشتری به خرج داده و همکاری های لازم را انجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com